[WINNT] Rocknesx emulator do starych gier z pegasusa, gra Contra ilość ż

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Rocknesx emulator do starych gier z pegasusa, gra Contra ilość żyć, wersja ROM-u plik *.nes
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Tue, 14 May 2019 14:08:01 +0200
Zachciało mi się pograć w historyczną kultową gierkę z lat 90 pegasus Contra :)
Odpaliłem na windowsie znaleziony emulator gier na paguasusa: Rocknesx
Czy są inne wersje pliku ROM *.nes który zawiera zamiast 3 żyć, 99 żyć? Amator potrzebuje większej ilości żyć ;)
W samym ROM-ie da się to zmodyfikować ewentualnie?
https://www.doperoms.com/roms/nintendo_nes/Contra+%28U%29+%5B!%5D.zip.html/631241/Contra%20.html

  • [WINNT] Rocknesx emulator do starych gier z pegasusa, gra Contra ilość żyć, wersja ROM-u plik *.nes, jedrek <=