Re: [WINNT] Win 10, blokada aplikacji.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10, blokada aplikacji.
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Fri, 10 May 2019 18:23:52 +0200
Trybun <MxIlCh@jachu.ru> napisał(a):
Tak to każdy potrafi powiedzieć - proszę o ścieżkę do blokady wybranego programu, np IE.

Klikasz "Reguły wychodzące". Klikasz "Nowa reguła...". Opcja "Program" jest już zaznaczona, więc klikasz "Dalej". Podajesz ścieżkę do IE. Klikasz "Dalej". Opcja "Zablokuj połączenie" jest już zaznaczona, więc klikasz "Dalej". Na karcie "Profil" zostawiasz wszystko zaznaczone. Klikasz "Dalej". Wpisujesz nazwę reguły, np. "Blokada IE". Klikasz "Zakończ". Rozumiem, że było to ekstremalnie nieczytelne...

No jasne, wobec wyskakującego okienka z pytaniem  - "program IE exe chce się połączyć z internetem, zezwolić - tak - nie", jest to bardzo nieczytelne jak i pracochłonne. Program Soda PDF to pierwszy mój klient do zablokowania, ma on chyba z dziesięć plików exe. z których potencjalnie każdy może się łączyć z netem, mam zakładać 10 reguł? Tym nie mniej dzięki za naprowadzenie, bo chyba i tak będę musiał z tego skorzystać - ten FreeFirewall to jakaś szantrapa która ani myśli stosować się do wydawanych sobie poleceń. Nie może/nie chce blokować np Opery czy Thunderbirda. To chyba jakaś zabawka.