Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sun, 5 May 2019 11:10:19 +0200

Użytkownik "HF5BS" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:5ccea775$0$534$65785112@news.neostrada.pl...
No, dokładnie, chcąc jajka na miękko, nnie kupuję od razu kurnika. Chcąc trzepnąć brzeczącą muchę, nie wytaczam armaty. Chcąc kanapki z masłem i szynką,nie kupuje od razu ornego pola, ziarnado wysiania, maszyn rolniczych do zebrania, młynado zmmielenia mąki, obory i mleczarni, ani chlewu, czy obory. do tego kurnika, do jajek na ciasto chlebowe ani hodowli drożdży, aby ciasto wyroslo. Idę do sklepu na rogu, kupuję bochenek (pokrojony akurat), masło, 10 deko szynki, płacę 10złotych i mam papu na parę takich posiłków, taniej i szybciej. Choćbym nawet był rolnikiem, który ma wszystkie wymienione dobra.

Tylko taki mało przykladów podałeś? Kiepsko. Myślałam, że stać Cię na więcej.

Ewa