Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sat, 4 May 2019 14:40:28 +0200
Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
napisał w wiadomości
news:5ccb0c28$0$7453$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dziękuję.

Gdybyś była łaskawa wziąć rady na poważnie zamiast zbywać je
podziękowaniem, problem byłby zapewne już rozwiązany na kilka
zadowalających Cię sposobów, ale nie bardzo dajesz sobie pomóc.

Twój post przyszedł gdy już szukałam TC do ściągnięcia, a potem
próbowalam go zastosować i sprawdzić efekt na mp3-ce.
Z pewnością nie miałam zamiaru zlekceważyć Twoich rad i dlatego
od razu podziękowałam. Pojęcia tagi mp3, otagowanie czy metadane
wydawały mi się po pierwszym przeczytaniu zbyt skomplikowane jak
na tak błahy problem. Nie wiedziałabym zresztą co na to odpowiedzieć.

W najgorszym przypadku jedynym rozwiązaniem będzie skasowanie
wszystkich plików, właściwe przygotowanie ich nowych wersji
(np. otagowanie czy użycie numerów w nazwach plików) na dysku
lokalnym i ponowne ich wgranie we właściwej kolejności.
Cały czas miałam w tyle głowy właśnie taką możliwość.
Natomiast użycie numerów nic nie daje, sprawdziłam to juz wcześniej.
Moja mp3-ka ustawia kolejność tylko wg czasów utworzenia/modyfikacji
plików. Zmieniona data może być dowolna byle tylko była to data
przypadająca między datami plików poprzedzającego i następującego przy
oczekiwanej kolejności odtwarzania.
Dopóki nie sprawdziłam rezultatu zmiany daty przy pomocy TC, nie
wiedzialam czy to wystarczy i czy typ urządzenia zewnętrznego, tak jak
napisałeś, nie będzie miał wpływu na wynik. Na szczęście nie ma.
Sprawdziłam i było OK.

Dzisiaj Grzegorz podpowiedział mi użycie powłoki PowerShell zamiast
zastosowanego przeze mnie przestarzałego cmd.exe. Spróbuję, może
będzie równie proste jak użycie TC.

Pozdrawiam
Ewa