Re: [WINNT] Problem z kartami SD, W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z kartami SD, W10
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Wed, 1 May 2019 16:46:54 +0100
W dniu 2019-05-01 o 14:14, Grzegorz Niemirowski pisze:
PM <pm@xx.xx> napisał(a):
Ja już nie mam cierpliwości do tego.
Dwie z czterech kart zaczęły działać mimo że nawet nic nie zrobiłem, natomiast kolejna zaczęła mieć jeszcze dziwniejszą chorobę - skasować mogę, ale wgrać już nie. Byłby jakiś punkt zaczepienia gdyby nie FAT32(no chyba że ja o czymś nie wiem i M$ wprowadził uprawnienia) :/

Może coś się posypało przez brak bezpiecznego usuwania. Puściłbym na karcie chkdsk. Następnie we właściwościach (zakładka Zasady) sprawdziłbym, czy jest wybrane Szybkie usuwnie.

Jest szybkie, scan nic nie wykrywa, zresztą po formacie kart są takie same cuda. Jest to o tyle dziwne że na drugim kompie niema żadnych anomalii, karty są różnych producentów i pojemności, może wtedy byłby jakiś punkt zaczepienia, a tak dupa zbita. Z resztą i tak miałem z rok temu przeinstalować windę ale nie mogę się za to zabrać. Gorzej jak problemy pozostaną :/

--
PM