Re: [WINNT] Win 10, blokada aplikacji.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10, blokada aplikacji.
From: Animka <animka.tonie.ja@wp.pl>
Date: Sat, 11 May 2019 00:42:17 +0200
W dniu 2019-05-09 o 19:32, Andrzej P. Wozniak pisze:
Osoba podpisana jako Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
w artykule <news:5cd45ac7$0$510$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

Chciałbym w 10ce zainstalować jakiś jasny i przejrzysty firewall,

Jakąś staroć, która nie umie wyłączyć Windows Defendera czy coś 64-bitowego, co obsługuje IPv6 i radzi sobie z gigabitowym łączem?

Jak usunąć w całości tego Defendera? Poza tym po co jest to IPv6 jak operatorzy i tak korzystają tylko z IPv4. Po co jest ten IPv6? Wyłączyłam to ze względu na jakieś niekontrolowane przeze mnie czynności (może szpiegowskie operatora, ale nie znam się). Jak włączony jedem IPv, to po co włączać jeszcze ten drugi?

--
animka