Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Thu, 9 May 2019 18:56:40 +0200
Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał(a):
=)
No ale łaskawie pominąłeś sporą "cenę" nauczenia się jak korzystać z PowerShella. Bądźmy szczerzy - pyskata Ewusia figę by skorzystała z PowerShella, gdyby nie dostała gotowca. Nawet nie spróbowała użyć wyszukiwarki do znalezienia klikalnego darmowego narzędzia, jakich pełno, i z którymi poradzi sobie każdy absolwent podstawówki.
PowerShell moim zdaniem to nie jest narzędzie dla "godpodyni z Gdańska".

Używała Linuksa, więc dla mnie zdecydowanie nie jest gospodynią z Gdańska. A dlaczego sama nie wygooglała jakiegoś narzędzia - nie wiem, pozostaje to zagadką.

Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tą ceną. Odpowiadając na posta o cmd.exe wspomniałem, że warto zainteresować się czymś lepszym. Czy nowa konsola wymaga nauki? Oczywiście, nie ma w tym nic dziwnego. Jednak jeśli nie mówimy o poznawaniu nowej konsoli, ale o wykonaniu jednej czynności, to wystarczy Google i nie płacimy żadnej sporej ceny.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/