Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?
From: "HF5BS" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 May 2019 13:36:36 +0200

"Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> wrote in message news:5ccebb85$0$498$65785112@news.neostrada.pl...
HF5BS <valhalla@interia.pl> napisał(a):
Czy do zabicia komara, bądź muchy, też od razu wytaczasz armatę?

Nie. Co to ma do rzeczy? Macie jakieś błędne wyobrażenie o PowerShellu.

Do jednego/sporadycznego użycia... Ekonomia.
Jak mam iluśkilobajtowy tekst do obrobienia w szczególny sposób, nie szukam pół dnia narzędzia, tylko wiedząc co chcę zrobić, taniej czasowo mi wyjdzie, gdy zrobię własne narzędzie, nawet go nie zapisuję na dysku. Gdybym tę rzecz robiłó regularnie, to bardzo realne jest to, że użyję czegoś gotowego, uznanego. PS instaluję przy WinUpdate, aby mieć coś, czego razie potrzeby (A w ciągu ostatnich 20 lat potrzebowałem nie więcej, niż raz, może dwa) nie będzie trzeba szukać. Jeśli np. mam w tekście 50 wystąpień wyrazów DUSZA i RÓWNO i trzeba je zamienić miejscami, ale tylko wtedy, gdy w linijce występują w dowolnym szyku między tymi wyrazami np. CISZA i FLET i jednocześnie do żadnego z wyrazów nie jest przyklejony jakikolwiek znak interpunkcyjny, oraz wyrazy nie sąsiadują ze sobą, to szybciej wyjdzie mi to od zera zaprogramować po swojemu, niż rozkminiać jakieś rozbudowane narzędzie, mogę sobie użyć dowolnych, nawet najbardziej niedorzecznych warunków, w dowolnej ilości, choć wtedy często rozbijam akcję na kilka kroków, bo mi tak wygodniej. jeśli miałbym to robić regularnie, możesz być spokojny, rozkminię i użyję czegoś "doroślejszego".