Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sun, 5 May 2019 01:49:09 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5cce17d3$0$529$65785112@news.neostrada.pl...
Ewa w news:5ccdec18$0$521$65785112@news.neostrada.pl
[.........]
Sciągnęłam WindowsXP-KB968930-x86-PLK.exe i zainstalowałam.
Co dalej?

pewnie gustownie schowal sie w menu start > programy > akcesoria >
PShell...

Od razu szukałam w Start -> Wszystkie programy, ale go tam nie było
i  pomyślałam, że jeszcze coś powinnam zrobić.
Jest w Akcesoriach. Dzięki.Właściwie to powinnam sama na to wpaść bo cmd
też tam jest.
Są nawet 2 wersje: Windows PowerShell i Windows PowerShell ISE.
Okienko tego pierwszego bardzo przypomina okienko cmd z jednym menu
rozwijalnym. ISE ma menu bardziej rozbudowane.
Myślę, że szybko dojdę do tego co który mi oferuje. :-)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Ewa