Re: [WINNT] [Win 10] WordPad i domyslne otwieranie dokumentów *.rtf

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] WordPad i domyslne otwieranie dokumentów *.rtf
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Thu, 21 Mar 2019 07:05:15 +0100
Zacząłem od Settings -> Deafult apps -> Choose deafault application by file type, a tam opcji szukania ścieżki nie ma, są tylko Word i MS Store.
Nie ma też WordPada na liście Apps & features.
Nie było też opcji wyboru WordPada na liście programów przy prawokliku, ale się
pojawiła po kilkakrotnym ręcznym otwarciu WordPada.
Ścieżka po prawokliku "Open with..." faktycznie jest - co nie zmienia, że trzeba osobno wyszukać, gdzie twórcy postanowili ukryć WordPada - ale przekonaj mnie że to najbardziej logiczna i najłatwiejsza droga dla przeciętnego użytkownika. Tak się jeszcze zastanawiam, czy może to mieć związek z późniejszym osobnym (nie przy instalacji systemu) doinstalowaniem language packów?
Nie narzekam, to najbardziej popularny z darmowych systemów ;-)

-----
Przecież w tym okienku można sobie wskazać dowolny plik .exe, tak jak na poprzednich Windowsach.