Re: [WINNT] Opcje zasilania - Jak ustawić na stałe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Opcje zasilania - Jak ustawić na stałe?
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Mon, 18 Mar 2019 18:27:25 +0100
Nie wiem jak pod Win 8.1, ale przeróżne fajne aplikacje HP wspaniale funkcjonujące wcześniej pod Win 7 nie działają pod Win 10, a nawet nie instalują się. Do tego ostatnia poprawka Win 10 wyłożyła mi klawisze funkcyjne Fn-F4 (przełączanie ekranów, teraz tylko przez Win+P), Fn-F8 (stan baterii) oraz Fn-F9, F10 i F11 (regulacja jasności ekranu) - do stycznia działało, ale twórcy najlepszego z darmowych systemów znów postanowili coś spieprzyć.

-----
W aplikacjach sterujących funkcjami komputera, dostarczonymi przez producenta komputera.