Re: [WINNT] "Microsoft ma prawo przerwania kazdej transmisji sportowej..

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] "Microsoft ma prawo przerwania kazdej transmisji sportowej..."
From: z <z@z.pl>
Date: Wed, 13 Mar 2019 16:00:18 +0100
Zasłyszane co prawda o w7 ale...

"
No dobra, jestem po rozmowie z Microsoftem i trochę w szoku, Oto jej skrót.

chciałem zrobić downgrade z Windows 10 pro do Windows 7 pro, skąd mogę wziąć klucz? Niech sobie pan od kogoś pożyczy z jakiegoś komputera i aktywuje Pan telefonicznie
ale, że jak - to tak można? To legalne eeee…
tak legalne
a co jeśli nie mam?
w internecie Pan znajdzie tego sporo (no przyznam, że opad szczęki dosłownie do podłogi) No ale później będę miał problemy z legalnością po stronie systemu, przecież klucze są banowane itd.
Czyli rozumiem, że nie ma pan żadnej wersji Windows 7
Owszem - mam - Ultimate OEM 64 bit
Oryginał?
Tak
No to niech pan użyje tego klucza
Że jak? Przecież na stronie MS wyraźnie jest napisane, że downgrade Windows 10 pro robi się do Windows 7 pro a nie ultimate??? Wszystko będzie w porządku - nie ma wersji ultimate Windows 10 więc może Pan użyć takiego klucza jak Pan posiada… No przyznam, że jestem w ciężkim szoku jak lajtowo sami pracownicy podchodzą do licencji. Normalnie bym się tym aż tak nie przejmował gdyby nie fakt, że to komputer na firmę, w dodatku… kancelarię prawniczą.

To wszystko piszę tylko tak, informacyjnie, bo finalnie zostanie tam Windows 10.

Nie wgłębiając się w szczegóły, Dell zapewnia możliwość pobrania Windowsa 7, poprzez narzędzie OS Recovery Tool, teoretycznie ze zintegrowanymi sterownikami umożliwiającymi odpalenie instalki na wspieranych laptopach ale laptop się wiesza na logo Windows po załadowaniu plików instalatora, nie chce mi się już nad tym siedzieć, chcę mu w końcu oddać laptopa i niech pracuje nim poprzedni Lenovo SL500 z vistą całkiem szlag trafi.
"