Re: [WINNT] RUS znaki w programie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] RUS znaki w programie
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 Mar 2019 19:41:43 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 10 mar 2019 w
news:5c852926$0$503$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Osoba podpisana jako pueblo <nomail@nomail.pl>
> w artykule <news:5c840f5a$0$492$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

>> Zna ktoś jakiś
>> sposób żeby to ugryźć?
>
> Rozpakować i _dobrze_ poszukać.

Fajnie, że wróciłeś na grupy. Gdybym był zupełnym laikiem, to bym se
rozpakowywał do jutra, a tak to coś skojarzyłem i użyłem UPX i
rozpakowałem.* Teraz rzeczywiście widać i można nawet podmienić teksty.
Ale jedno mnie ciekawi - za cholerę nie mogę znaleźć w execu tekstu,
który porogram pokazuje po wygenrowaniu tego klucza - wykakuje okienko i
nadal są tam krzaki. To skąd to jest, jak nie z programu? W dll-ach też
nic nie znalazłem.
*7zip potrafi rozpakować takiego exeka, ale to wszystko.