Re: [WINNT] Jak zobaczyć zawartość smartfona w Total Commanderze?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zobaczyć zawartość smartfona w Total Commanderze?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 02 Mar 2019 16:48:23 GMT
JU pisze tak:

> Co to jest "lista wyboru napędów" wiem, tylko była u mnie ukryta,
> bo jej nie używałem. Zamiast "listy wyboru napędów" używam "pokaż
> paski napędów". Nie przyszło mi do głowy, że smartfon będzie na
> "liście" skoro na "paskach" go nie było.

To są właśnie sekrety informatyków.

Wyjebać ogromną wyspę guzików dla rzadko używanej funkcji a okienko
ścieżki zrobić na 100px.

Albo w 2019 roku napisać program z oknem 640 x 480 px.

Iskierka nadziei. Szybko przełączyłem na "listę wyboru napędów" w swoim
commanderze (nie TC) i ni chuja, życie musi być ciężkie.

--
Piotrek

Let me see your war face.