Re: [WINNT] Bardzo szczegółowa usługa...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Bardzo szczegółowa usługa...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 18 Feb 2019 22:11:59 +0100

Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości news:q4ebfv$51k$1@node1.news.atman.pl...
Hej!
W Dzienniuku zdarzeń, zdarzenie nr 7035, zapisało mi się z taką tgreścią:
Do usługi Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa Usługa
(dalsze 7 takich samych linii)
Usługa Usługa Usługa %1!s! Update (avast)!s! Update (avast)!s! Update (avast)!s! Update (avast)!s! Update (avast)!s! Update (avast)!s! Update
(dalsze 23 takie same linie)
(avast)!s! Update (avast) został pomyślnie wysłany kod sterowania %2.

Aby znaleźć więcej informacji, zobacz http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi technicznej.

Do wróżki z tym, czy do egzorcysty? :)

Przeleciałem się przez Rejestr, może w nim się coś zapętliło? Nic z tego, miejsca odpowiedzialne za napisy czyste i kulturalnie takie, jak być powinny. Chyba, że jakiś kluczyk jest ukryty przed widokiem... może jutro zapuszczę Bart PE Editor z HBCD i obczaję, czy coś gdzieś nie siedzi i się nie śmieje. Na razie nie chce mi się rozkminiać dalej, jestem fizycznie, umysłowo i psychicznie zmęczony, wyczerpany, może jak odpocznę, odtaję...

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.