[WINNT] Pytania o tablet Medion Akoya i używanie Windows 10 Home na nim.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Pytania o tablet Medion Akoya i używanie Windows 10 Home na nim.
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 4 Feb 2019 20:20:48 +0100
Witam,

Kupiłem sobie tą zabawkę jako czytnik do ebooków. No i mam pewien kłopot. Zacząłem aktualizować system lecz dojechał do rozwalonej wersji systemu: 1803. Dalej nie znajduje poprawek. Czy jest jakaś możliwość by poszedł dalej?

Drugie pytanie: tablet ten ma jedynie USB, WiFi. Płyty DVD nie wetknę. Gdyby zaszła potrzeba przeinstalowania na nim systemu od zera, to jak tego dokonać?

Trzecie pytanie: jak najlepiej na tablecie używać klawiaturę ekranową? W Androidzie jest tak, że gdy klikniemy (dotkniemy) na polu tekstowym, to pojawia się klawiatura. W tym laptopie mam odłączaną klawiaturę sprzętową. Gdy się jej pozbędę, to chciałbym jakoś sprawnie posługiwać się klawiaturą ekranową bez jej każdorazowego przywoływania i zamykania. Da się to jakoś ogarnąć?

--
Pozdrawiam,
Marek