Re: [WINNT] w10 brak dostępu do zasobów sieciowych jednego hosta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] w10 brak dostępu do zasobów sieciowych jednego hosta
From: rePeter <no@spam.no>
Date: Thu, 31 Jan 2019 08:44:53 +0100
Wed, 30 Jan 2019 22:36:10 +0100
WAM <nospam@nowam.nopl.pl>   napisał(a):

> Jesli zasoby serwera są na SMBv1 to na kliencie sprobuj:

Samba ma włączoną obsługę smb2.
Poza tym inne hosty z W10 w tej samej sieci
korzystają z tych samych zasobów bez problemu.

Problem wystąpił na drugi dzień po ostatnich aktualizacjach (ale ich usunięcie
nie
pomogło). Chyba były to KB4476976 i KB4470788
(poprawki .net framework nie usuwałem)

--
pozdrawiam, Peter