Re: [WINNT] Do 1634Racine, pobieranie plików video z youtube

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do 1634Racine, pobieranie plików video z youtube
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 30 Jan 2019 12:53:58 +0100
jedrek w news:1hY1E.187911$fF1.57051@usenetxs.com
[.........]
video downloadhelper dla firefox radzi sobie bez problemu
Czy o tym mówisz?
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/video-downloadhelper/
Miałem to kiedyś i usunąłem, zrobię powtórne podejście

tak; z tym, ze ja sprawdzalem ostatnia wersje dla ff 52.9 esr, czyli 6.3.3, bo takim ff jade (windows xp)

A ten wskazany "download Int. Download Manager [IDM]" to ten?
https://www.internetdownloadmanager.com/
Widzę, że płatny.

tak; platny i zdecydowanie, od lat, wart ceny. IDM, JDownloader, utube-dl - od tego nalezy rozpoczynac proby download video z www. Dodatki do ff - why not, skoro sa i moze nawet zadzialaja, ale odnosze wrazenie, ze www z video "wyprzedzaja" te dodatki i bywa, ze dodatki nie sa skuteczne. Mam z 3 dodatki, ale w zasadzie nie uzywam. Tym bardziej, ze jesli juz cos sciagam - czesto - to po pare pozycji i warto miec mozliwosc zakolejkowania, a tak jest w IDM i JDownloader; z kolei youtube-dl, chociaz zdecydowanie mniej poreczny - bywa nad wyraz skuteczny (mozna tez dostawic mu jakis frontend, moze bedzie zakolejkowanie...)

W zeszłym roku w wątku o pobieraniu z YT był wskazywany
http://jdownloader.org/
Robiłem z nim próbę i się przeraziłem, bo nie odhaczyłem w czasie
instalki  kilku rzeczy i mi narobił niezły chlew m.in. w przeglądarkach,
strony  startowe pozmieniał, itd.

ponoc jest jakis problem przy instalacji, ale ja dawno temu zainstal. i juz nie kojarze, o co chodzi. Moze po prostu trzeba czujnie instalowac, czytac, czego chce i nie zawsze dawac "ok" :)

strasznie wielka kobyła po instalacji

no jest tego troche, u mnie ok 340 MB, nie lubie takich kolubryn, ale cos za cos - skuteczny soft.

Znowu coś pomodzili na YT,

przyznam, ze "srednio" orientuje sie w cudowaniu na yt, rzadko stamtad sciagam, jesli naprawde zalezy mi na max rozdzielczosci, to "rozkminiam" problem w tym konkretnym przypadku i jak kojarze - zawsze daje rade JDownloader...