Re: [WINNT] [W10] bug czy ficzer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [W10] bug czy ficzer
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 28 Jan 2019 18:25:24 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 28 sty 2019 w
news:5c4f3897$0$498$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Osoba podpisana jako pueblo <nomail@nomail.pl>

> Nie napisałeś, jak to dokładnie wersja Win10. W którejś tam
> aktualizacji po drodze akurat coś takiego było popsute ze
> skojarzeniami plików. Typowe objawy zgłaszane były takie, że
> kliknięcie na plik nie otwiera go w skojarzonej aplikacji.

1803 Pro. Nie ma problemów ze skojarzeniami. A to, o czym piszę to nie
nowość - widziałem to już na tamtym lapku przy wersjach 17xx.

> Twoja wina.
>
> 1. Instalator TC pyta, gdzie mają być pliki konfiguracyjne. Zwykły
> Użytkownik™ ma dostęp do katalogów programów tyko do odczytu.
> Użytkownik z uprawnieniami administracyjnymi też normalnie pracuje
> jako ZU™.

Jeszcze nie wiem gdzie moja wina. Plik konf. zażyczyłem sobie w
katalogu TC, czyli w Program Files. No, chyba że to właśnie jest moja
wina i jak będzie w users, to po problemie.

Ok. Sprawdzę.