Re: [WINNT] Zmiana nazwy pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zmiana nazwy pliku
From: Kamil <nospam@tlen.pl>
Date: Mon, 21 Jan 2019 13:56:23 +0100
W dniu 2019-01-21 o 08:32, Roman Tyczka pisze:

Bredzisz, TC jest genialny w swej prostocie i _niezawodny_. To, że go nie
kumasz to Twój problem, a nie TC.

Pewnie, że mój problem. Nie kumam czyjejś pokrętnej logiki. TC jest wyjątkowo upierdliwy. A nie jestem nowicjuszem. Używałem wielu programów np. AutoCada i podobnych. Każdy ma inna logikę, ale do pewnego czasu dość łatwo było ją zrozumieć. Bo była normalna, ludzka. Od pewnego czasu programy są coraz bardziej nielogiczne. Np. zatwierdzanie zmian nie Enter, czy OK, ale exit, czy Esc. Bo współcześni programiści są jakoś dziwnie oderwani od rzeczywistości. Dajmy temu spokój.

A zadanie z usunięciem _tt to w nim jakieś 5 sekund roboty.

bardzo proszę o przykład.

Pozdrawiam