Re: [WINNT] Świdołs i Threadripper

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Świdołs i Threadripper
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 18 Jan 2019 14:21:52 +0100
On Fri, 18 Jan 2019 13:57:47 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> Z tego co widzę, doniesienia o problemie są z sierpnia.

Przypomnij mi jaki mamy miesiąc? Wrzesień? Pomijam, że ich zas...
obowiązkiem jest czytać dokumentację PRZED premierą CPU i być gotowym.

>  Nie wiem skąd informacja, że nie zdążyli zareagować.

z internetów panie, internetów!

https://level1techs.com/article/unlocking-2990wx-less-numa-aware-apps

> Obie firmy pracują już od jakiegoś czasu na rozwiązaniem.

No brawo, jeszcz chwila i eksploduję z podziwu.

> Trzymajmy się faktów.

Fakt jest taki, że od blisko 2 lat Windows nie wspiera architektury Zen.
Choćbyś pękł nie będzie inaczej.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka