Re: [WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 1809 - regulacja jasności ekranu tablet - czy ich całkiem [cenzura]?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 18 Jan 2019 12:52:53 +0100
On Fri, 18 Jan 2019 05:23:02 +0100, HF5BS wrote:

> Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:q1qvv4$3bc$1@node1.news.atman.pl...

> Nie o tę stronę mi chodzi - chodzi mi o Windows w ogóle. Jak się od lat
> klikało na "planszy nr 3" i się sprawdzało, to przyzwoitość, elementarna
> przyzzwoitość nakazuje pozostawić "planszę nr 3", a nie cudować i zmieniać
> lokalizację na "zakładkę z narzędziami pasek drugi od góry (czy
> jakikolwiek)".
> Nie przenosi się kierownicy z miejsca kierowcy, czy nie zmienia jej na
> [...]

I ta "poprawa" czytelności, nie dość, że fajne 3D zastąpiły plaskacze rodem
z win 3.11 to jeszcze szary kolor na czarnym tle to już mistrzostwo
wszechświata:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-01-18/0H7WFRFqkaEqNJXl3i1GbeKtTmIX3MW3UvS1HYLsYQDH13SWeo7FsIYGvC0rpwNE.png

Czy da się to zrobić gorzej? Wątpię...

--