Re: [WINNT] LEGALNY upgrade Win 7 do Win 10 - gdzie, za ile?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] LEGALNY upgrade Win 7 do Win 10 - gdzie, za ile?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 16 Jan 2019 17:59:58 +0100

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:q1lmtn$lm4$1@node2.news.atman.pl...
Ciekawe skąd taka decyzja. Może stwiedzili, że jak ktoś używa konsoli, to angielski zna i tłumaczeń nie potrzebuje. Z drugiej strony te polecenia mało się zmieniają i utrzymywanie różnych wersji językowych nie jest specjalnie kosztowne. Nie udało mi się znaleźć oficjalnej informacji na ten temat.

Ja bym wolał mieć to jako opcję, choćby jawnie dokładaną, jak ktoś zechce sobie zainstalować. W zależności od sytuacji i układu gwiazd na niebie, włączałbym sobie wersję, która bardziej mi w danym momencie odpowiada.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.