Re: [WINNT] Firefox - migracja zapamiętanych haseł

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox - migracja zapamiętanych haseł
From: rePeter <no@spam.no>
Date: Sat, 12 Jan 2019 14:19:22 +0100
Sat, 12 Jan 2019 13:31:49 +0100
Roman Tyczka <noemail@because.no>   napisał(a):

> Aplikacja martwa od 7 lat.

Ale działa nadal, niedawno używałem do nowych FF i TB, choć nie wiadomo czy
sobie poradzi
z taką różnicą wersji.
Ja bym spróbował wpierw skopiować cały katalog z konfiguracją FF usera (ale aby
tam nie
było żadnego innego profilu)
C:\Users\user\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox
Też zazwyczaj działa, w końcu Firefox uaktualniany na bieżąco jakoś te wersje
przeszedł
bezproblemowo.

--
pozdrawiam, Peter