[WINNT] PS4 nie widzi Win8.1 / Win8.1 nie udostępnia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] PS4 nie widzi Win8.1 / Win8.1 nie udostępnia
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Fri, 11 Jan 2019 10:29:40 +0100
Są dwa komputery podłączone do routera:
- PS4 po wifi
- PC z Win8.1 po kablu

Dotychczas na PC miałem udostępione folder i z poziomu PS4 mogłem sobie
odtwarzać pliki.

Przez dłuższy czas nie korzystałem z tego, aż zaszła potrzeba i zonk -- PS4 w
ogóle nie widzi PC, nie tylko folderów, ale w ogóle PC.

Raczej nic nie było grzebane w PC (oprócz instalacji aktualizacji).
Przy próbie udostępnienia fodleru z PC widziałem użytkownika HomeUsers.
Usunąłem go i próbowałem dodać Grupa domowa.
I widzę komunikat "System Windows nie może odnaleźć takiego użytkownika".

Chyba tu tkwi problem i jak to naprawić?