Re: [WINNT] LEGALNY upgrade Win 7 do Win 10 - gdzie, za ile?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] LEGALNY upgrade Win 7 do Win 10 - gdzie, za ile?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 9 Jan 2019 18:19:00 +0100
W dniu 2019-01-09 o 18:06, ToMasz pisze:
odpowiedziało: nie wiem, ja używam Linuksa.

(...)
sprawa, że kupując Windows 10 już potem nie trzeba płacić. Nie będzie Windowsa 11, którego trzeba będzie kupić.
chyba nie całkiem. Znaczy za tą licencje którą masz, nie musisz drugi raz płacić. Ale czy ona "przejdzie"  na kolejny komputer? Tu nie byłbym taki pewny. Gdyby tak było, Microsoft po 10 latach nie zarobi ani centa. A przynajmniej bezpośrednio nie zarobi.

Po prostu zamiast Windows 10 niedługo zrobią przymusową aktualizację do wersji Windows 365.

--
Irokez