Re: [WINNT] Zmiana nazwy pliku w Total Commander

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zmiana nazwy pliku w Total Commander
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 22 Jan 2019 17:58:36 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości 19cisptx01zne.dlg@tyczka.com">news:19cisptx01zne.dlg@tyczka.com...
On Tue, 22 Jan 2019 14:41:32 +0100, Kamil wrote:

A co masz zainstalowane, oryginał TC, czy jakiegoś cudaka ...

Odmawiam zeznań.

On Cię nie pyta czy masz kradzionego tylko gołego, bez wodotrysków,
niefortunnie użył określenia oryginał.

Nie inaczej. Od czasu, gdy mi wirus nasrał w systemie (spodziewalibyście sie WinCIH (tak, Czernobyl, ten rozwalajacy BIOSy) na płytce z czasopisma w kiosku?), to krzywo patrzę na wszelkie "pałerpaki", czy Jul-tajm-prajmy (bo się pojula) [1], crack na TC (ten, coby nie pytało o przzyciśnięcie przycisku) powoduje, że program przestaje też sygnalizować zachorowanie, nie wiem, jak opakowanie programy w taką pecynę, niepotrzebnych mi w sumie dodatków. Tego Czernobyla tylko dlatego szybko wychwyciłem i rozwalił mi TYLKO ok. 200 plików EXE, bo TC, po uruchomieniu alarmował, że zachorował, coś mu się przykleiło i zamykał się. ŻADNE inne zachowanie w systemie nie wskazywało na jakąkolwiek infekcję. Chcę mieć program, który mi sam wychwyci skażenie, kosztem nawet wciskania 1, 2, lub 3, za każdym uruchomieniem. (Tak, wiem, że mogą być infekcje, które ominą ten cenny mechanizm, o ile on jeszcze siedzi w TC) Co do wtyczek/dodatków - potrzebuję jakiejś/-goś, to instaluję. Nie potrzebuję, nie sram dodatkami wszelakimi, aby mi to oczojebnie wyglądało, srało, szczało, krawaty wiązało i ciążę usuwało, ma być małe i szybkie, i zachować dobre cechy oryginału. Nie zachorowałem aż tak, by wchłonąć na pokład coś, co może za 5 lat pierwszy raz użyję, w sumie dwa razy w życiu.

[1] j*.*ę to, czy prawidłowo to sfonetyzowałem.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.