Re: [WINNT] Ktory komputer?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ktory komputer?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 20 Jan 2019 17:52:06 +0100
Dnia Sun, 20 Jan 2019 14:06:40 +0100, Twardy napisał(a):

> Komputer HP 3500Mt G1620@2.7GHz  500 Gb 4Gb (J8T31EA)

To nic nie mówi o płycie. Pod tą nazwą google znajdują trochę sprzętu
lecz zróżnicowanego. Zatem, dopóki nie będę wiedział jaka płyta główna
to nic nie dodam do oceny. Ponadto, żeby o ocenie mówić więcej niż
powiedziałem wypadałoby znać przeznaczenie kompa. Zatem, do czego ma
służyć?

PS. Popatrzyłem na chipset. H61 czyli PCIe 2.0, USB2, brak gniazda M.2.
Trochę cienko jak na dzisiejsze czasy. Oczywiście, jeśli ktoś używa
głównie przeglądarki stron, to starczy. Ale za tą cenę (350-450) można
złożyć coś na chipsecie H97 i z podstawką 1150. I polecałbym tą opcję,
zwłaszcza jak masz jakieś części w szufladzie.
--
Jacek
I hate haters.