Re: [WINNT] Firefox - migracja zapamiętanych haseł

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox - migracja zapamiętanych haseł
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 14 Jan 2019 12:42:03 +0100
On Mon, 14 Jan 2019 10:26:31 +0100, radekp@konto.pl wrote:

> Oprócz logins.json musisz jeszcze skopiować plik z kluczem, ale nie pamiętam
> jego nazwy. Wygooglaj.

db4

Już migracji dokonałem. Ostatecznie skończyło się na tym, że profil stary
wsadziłem w nowego Fxa, on go zupgradował przy starcie, potem ten profil
skasowałem, a pliki z hasłami z niego wzięte skopiowałem do nowego profilu
+ otwarte karty (import sesji ze starego Session Managera do nowego
MySessions).
I wszystko hula jak wicher w pustej stodole! :-)

--
pozdrawiam
Roman Tyczka