Re: [WINNT] Sieć domowa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sieć domowa
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 9 Jan 2019 20:16:34 +0100
On 09.01.2019 14:38, Trybun wrote:

Na obu maszynach, po drugich stronach kabla widzę dyski "C" które udostępniłem wcześniej. W laptopie klikniecie na taki dysk skutkuje komunikatem o błędzie - "nie ma zdefiniowanej ścieżki sieciowej", klikniecie w stacjonarnym na dysk "C" laptopa wywołuje okno logowania i podawania hasła. Oczywiście już się zaznajomiłem z tym specyficznym sposobem podawania danych w tym oknie, mimo to jakbym tego nie wpisał to i tak cały efekt tego to powiadomienie o złym haśle i nowe okno logowania.

Jakiego użytkownika wpisujesz?
Musisz podać nazwę użytkownika którego zna maszyna na którą się logujesz, czyli coś w stylu laptop\user
Oprócz tego uprawnienia NTFS muszą pozwalać temu użytkownikowi na odczyt.
--
Olek