[WINNT] Outlook 2003 odbiera stare wiadomości w nieskończonosć

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Outlook 2003 odbiera stare wiadomości w nieskończonosć
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Mon, 7 Jan 2019 07:17:37 -0800 (PST)
mam serwer POP3 - kilku użytkowników pobiera z niego emaile z ustawieniem by
pozostawiał kopię na serwerze

generalnie tak chcę by było by użytkownicy usuwali potencjalnie tylko emaile na
swoich lokalnych stacjach

ale aktualnie tych emaili nazbierało się trochę chciałem podłączyć kolejnego
klienta (Outlook 2003) ale ten z uporem maniaka pobiera wszystkie emaile i co
gorsza po tym jak skończył rozpoczął pobieranie ich po raz kolejny.

i teraz pytania:
1. czy da się jakoś tak ustawić by obierał tylko emaile np z ostatniego
miesiąca czy dwóch tygodni, czy od daty
2. czy da się go tak oszukać by myślał, że już te emaile pobrał i pobierał
dopiero wszystkie nowsze