[WINNT] Martwy system - jak sprawdzić wersję Windows?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Martwy system - jak sprawdzić wersję Windows?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 1 Jan 2019 18:24:40 +0100
Witam

Mam dysk na którym kompletnie umarł system i nic nie można z nim zrobić.
Po uruchomieniu jest CRITICAL_SERVICE_FAILED a potem po restarcie wchodzi w automatyczne naprawianie i następuje już totalny zwis z brakiem reakcji na cokolwiek, na ekranie wyboru typu klawiatury.

Odpaliłem XP Live, ponaprawiał z pół godziny pliki ale to nic nie dało.

Czyli mam dostęp do plików itp. po podłączeniu tego dysku np. przez przejściówkę USB.

Niestety nie wiem co to za wersja Windows.
Jak to sprawdzić?
Mam z komputerem pudełko Windows 7 Enterprise, ale okno ładowania z kręcącymi się punkcikami sugeruje jednak że się aktualizował do 10 ale jakiej wersji?
Tło podczas ładowania jest czarne jak to pudełko od Win7 Enterprise.

pozdrawiam.

--
Irokez