Re: [WINNT] Niech do głowy komuś nie przyjdzie przesiadka na Mac'a

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niech do głowy komuś nie przyjdzie przesiadka na Mac'a
From: marec.karpinski@gmail.com
Date: Sun, 23 Dec 2018 13:03:18 -0800 (PST)
> Męczę się na tym systemie już 2-gi miesiąc. Nastąpił upgrade systemu OS
> i wreszcie zaczęły mi działać monitory przyłączone do stacji dokującej.
> Nie mam bladego pojęcia skąd fascynacja tym drogim g...

fascynacja tym systemem trwa od czasu gdy Stefan przekonal amerykancow ze to co
drogie i ma wszystko w jednym jest najlepsze. Amerykany to kupily i zarowno bum
i moda wciaz trwa no i konca poki co nie widac.
Mam kontakt z tymi ktorzy dali sie nabrac i np. pokupowali komorki apple'a.
Co oni dzisiaj robia ?
Proboja mnie na sile przekonac ze to wspaniale urzadzonko, tylko ze niestety za
kazdym razem, bez wyjatku, maja problemy z nowymi apkami, drogimi dodatkami i
jeszce drozszymi peryferiami.
Magia trwa i zakup apple dla wielbicieli zawsze bedzie najlepszym mozliwym
wyborem mimo ze z tylu glowy cos im podpowiada ze to nie trafiony do konca
pomysl.
Sa oczywiscie ortodoksyjni fanatycy apple'a i tych nic nie przekona, ale i ci
miekna z czasem.
Osobiscie rowniez nie rozumiem tej fascynacji, zaluje tylko ze my Polacy tak
zachlysnelismy sie technologia zgnilego zachodu poniewaz gwarantuje wam ze
gdyby komuny nie bylo od czasu zakonczenia II wojny swiatowej to dzisiaj
bylibysmy na rowni a moze nawet wyzej niz niemcy, francuzi czy anglicy.