Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: "n" <n@a.e>
Date: Fri, 14 Dec 2018 22:21:53 +0100
Czym czytasz w XXI wieku, że przeszkadza Ci Quoted Printable, Base64, Mime, ISO
CE European czy cokolwiek innego?
Naprawdę myślisz, że przy standardowej szerokości ekranu 1920 pikseli nadal
ważne jest zawijanie wiersza po 72 znakach (co daje 26 pikseli szerokości znaku
wliczając światło)??
Wiesz jak mnie wq.wia zawijanie zawiniętego zawijania (no tak, to moje osobiste
odczucie) i wiadomości długie na 3-4 ekrany, które normalnie zmieściłyby się w
3-4 linijkach??

-----