Re: [WINNT] Jak utworzyć pod XP bootable USB z Win 10 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak utworzyć pod XP bootable USB z Win 10 ?
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Thu, 13 Dec 2018 00:40:55 +0100
Użytkownik "Zośka" <xyz@abc.pl> napisał w wiadomości news:5c10e471$0$504$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości
news:puntj4$8gg$1@node1.news.atman.pl...
Ogólnie to się robi w gpedit.msc, ale skoro masz Home to wydaje
mi się, że tego możesz nie mieć.
https://www.centrumxp.pl/Publikacja/Jak-wylaczyc-zbieranie-danych-telemetrycznych-w-Windows-10
Nie mam gpedit.msc.

wtedy
https://tricksmaze.com/microsoft-compatibility-telemetry/
1) metoda I
Po kliknięciu PPM w okienku cmd nie ma możliwości wyboru
czegokolwiek, w tym wyboru Run as Administrator.

2) metoda II
Dopisanie w rejestrze przebiegło bez problemu, ale na liście
Services nie ma  “Connected User Experience and Telemetry Service”,
ani w zakładce standardowe, ani w zakładce rozszerzone.

3) metoda III
Nie wiem jak uruchomić Services jako desktop app.

4) metoda IV
Nie mam gpedit.

5) metoda V
Wobec uwagi: "The users have complained about high disk usage in turn
heating issues" nie spróbowalam tej metody.

Czy ktoś wie jak rozwiązać problem całkowitej odmowy zgody
na wysyłanie danych diagnostycznych w Win 10 Home?

Ponadto, czy istnieje sposób sprawdzenia czy zabezpiecznie
przed wysyłaniem danych diagnostycznych, a także innych
danych, które mogłam zaznaczyć, że nie mają być w ogóle
wysyłane, jest skuteczne. To znaczy czy można co jakiś czas
sprawdzać czy i ewentualnie jakie dane są wysyłane?
Myślę, że to pytanie dotyczy w ogóle Win 10, nie tylko Home.

Pozdrawiam
Zośka