Re: [WINNT] Autologowanie win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Autologowanie win10
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 12 Dec 2018 19:31:34 +0100
Dnia Wed, 12 Dec 2018 19:17:28 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Podobno może być błąd w netplwiz i w okienku wpisywania hasła może być
> obcięta nazwa użytkownika.

Jest zabawnie, bo w jednym okienku nazwa użytkownika jest lucynajakaś, w
drugim okienku jest lucyna a w ogóle to katalog domowy nazywał się
lucyn, co mnie wnerwiało niemożebnie i dlatego tam gdzie się dało tą
nazwę poprawić to ją poprawiłem. Ale jak to w windzie, ja sobie a winda
sobie i nie wiadomo czy ta poprawka zaskoczyła do końca :) Chyba
odpoprawię i zobaczę jaki będzie skutek.
--
Jacek
I hate haters.