Re: [WINNT] [Win 10] Szybkosc tranferu przez File manager a Total Comman

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Szybkosc tranferu przez File manager a Total Commander 64.
From: "n" <n@a.e>
Date: Tue, 11 Dec 2018 12:35:06 +0100
Wyłączałem, na oko bez różnicy, ale doktoratu z tego nie robiłem (inny katalog,
większe zapełnienie dysku docelowego).

Co ciekawe, kopiowanie przez klienta z Win 10 i file managera jest u mnie
szybsze, niż bezpośrednio z NAS na NAS (podłączając jeden jako zasób drugiego),
gdzie przy 60 MB/s byłem zadowolony, a liczby 100 MB/s nigdy wcześniej nie
widziałem.

W tym punkcie plus dla Redmont ;-)

-----