Re: [WINNT] Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Mon, 10 Dec 2018 08:53:51 +0100
W dniu 2018-12-09 o 12:11, Grzegorz Niemirowski pisze:
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(a):
Gdybyś nawet znalazł to taki zapis nie powie czy jest lepiej.

Oczywiście, że powie. WinSxS ma rozwiązywać problemy z gryzącymi się programami. Albo robi to w kolejnych wersjach systemu lepiej albo gorzej.

Dziwne rozumowanie, - powie albo i nie... System nie powstaje w tydzień, a więc dla chcącego można stworzyć wersję wręcz idealną. Tymczasem widać że M$ mało obchodzi jakość wyrobu. Z XP wznieśli się na szczyt, a później już tylko staczanie.

Chodzi o subiektywne odczucie użytkownika.

Subiektywnie nic się nie zmienia. Gryzienie się programów to rzecz obiektywna.

Jasne.

Tak nawiasem - jest dla Ciebie coś, cokolwiek złego w 10tce?

Różne rzeczy, zgłaszam je z resztą do MS. Przede wszystkim niedopracowany stos Bluetooth Low Energy.

To, że reaguję na niemerytoryczną lub nietrafioną krytykę systemu nie znaczy, że jestem jego fanem.

W tym rzecz że usiłujesz tłumaczyć każdą jego wadę, każda niedoróbka znajduje u Ciebie usprawiedliwienie.

Ale z czymś ma, gigantyczny rozrost tego folderu - może to jedna z przyczyn spowolnienia, albo nawet wręcz - jedyna.

W jaki sposób rozrost tego folderu miałby spowalniać?

Nie mam pojęcia - może podobnie jak XP słabo daje radę z obsługą wielu małych plików. Kiedyś kopiowałem (pod XP) fragment Mapy Google, rozmiar zaledwie kilka GB natomiast mnóstwo plików - zajęło mu to prawie cały dzień..