Re: [WINNT] Jak utworzyć pod XP bootable USB z Win 10 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak utworzyć pod XP bootable USB z Win 10 ?
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Sun, 9 Dec 2018 23:03:09 +0100

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości
news:puitur$ckn$1@node2.news.atman.pl...
Rufus działa pod XP, tak przynajmniej piszą tutaj:
https://techgage.com/article/creating-bootable-windows-xp-7-8-flash-drive-installers/#3
 Może
trzeba ściągnąć jakaś nieco starszą wersję.
Ewentualnie na tę stronę którą niedawno podałem, wejść spod Win7. Wtedy nie ma
tam do ściągnięcia
ISO Win10, ale kreator od MS. Minus jest taki, że musisz na chwilę gdzieś
uzyskać dostęp do
komputera z Win7. Plusem jest to, że kreator jest dosyć prosty. Ale Rufus
powinien dać radę.

Udało się, ale utworzenie instalacyjnego pendrive'a było możliwe tylko pod Win 7
i z użyciem programu Rufus 3.3.1400.
Zainstalowałam Win 10 Home i jestem niemile zaskoczona, że nie można
całkowicie wyłączyć wysyłania danych diagnostycznych do firmy Microsoft.
Ktoś móglby zapytać: jakie to ma znaczenie, przecież i tak by to robili.
Otóż ma, bo dając takie zezwolenie już nie mogę powołać się na to, ze zbierają
moje dane bez mojej zgody.
Tylko nie piszcie, że to daje im możliwość poprawiania systemu. Biorą za to
tyle kasy, że mogliby opłacić testerów.

Koniec tematu.

Pozdrawiam
Zośka