[WINNT] KB4462919 i znane, ale olane problemy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] KB4462919 i znane, ale olane problemy
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 4 Dec 2018 22:37:51 +0100
Wyskoczyła mi aktualizacja jak w temacie, ale nauczony kijem przez
małomiętkiego nie lecę na żywioł tylko sprawdzam co to za ścierwo:

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4462919/windows-10-update-kb4462919

No i przyznam, że tabelka "Znane problemy z tą aktualizacją" mnie zabiła.
Czy tylko mi się wydaje, że kapinę niepoważne jest coś takiego bezczelnie
publikować zamiast poprawić szita i puścić wersję BEZ znanych problemów?

ps. w drugim punkcie napisał jaśnie majkrosoft: "Microsoft pracuje nad
rozwiązaniem i szacuje, że będzie ono dostępne pod koniec listopada 2018
r." - o ile mi wiadomo koniec listopada to już czas przeszły. Czyli z
szacunkami też kiepsko? Czy może jest już poprawka tylko zapomniało się
poprawić treść?

--
pozdrawiam
Roman Tyczka