Re: [WINNT] Gdzie kupić Win 10 BOX?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie kupić Win 10 BOX?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 4 Dec 2018 17:23:10 +0100
Dnia Tue, 4 Dec 2018 15:59:43 +0100, Trybun napisał(a):

> Wcale nie żart. Pod wieloma względami bije W$ na głowę, wada zasadniczo
> jedna - obsługa sprzętu. Gdy nie chodzi pod W$ reklamacje są
> uwzględniane, a gdy sprzęt nie chodzi pod Linuksem sprzedawca zasadniczo
> wyraża tylko wyrazy współczucia.

Używam linuksów od RH5. Kiedyś to może był problem. Minta używam od v.13
i nie miałem ani razu problemu z obsługą urządzenia. Jakie zresztą można
mieć urządzenia w kompie domowym czy małym biurze? Pytanie retoryczne.
Ja zresztą nie mówię żeby poprzestać na linuksie. Ja po prostu radzę
wypróbować zanim się poleci do sklepu po windę. A nuż wystarczy i mamy
500 w kieszeni i statysfakcję :)
--
Jacek
I hate haters.