Re: [WINNT] Gdzie kupić Win 10 BOX?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie kupić Win 10 BOX?
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Tue, 4 Dec 2018 16:08:56 +0100
Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5c0691c7$0$496$65785112@news.neostrada.pl...
Łącznie z dostawą zapłaciłem 460,99gr. Aby pobrać kopię ze strony nie potrzeba klucza. Klucz wpisuje się dopiero przy aktywacji. Spokojnie możesz pobrać, zainstalować, przetestować i jak przypadnie do gustu dopiero kupić licencję z kluczem.
Podana cena jest dla mnie w porządku, a pomysł z przetestowaniem jest bardzo
dobry.
Już pobieram ISO z adresu podanego przez Grzegorza Niemirowskiego.
Obu Wam dziękuję.

Mam w związku z tym jeszcze jedno pytanie. Chciałabym na okres testowania
mieć na dysku 2 systemy, na 2 partycjach jedynego dysku: Windows 7 i Windows 10.
Potem już tylko kupione Windows 10. Jak to zrobić najprościej?

Pozdrawiam
Zośka