Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Fri, 14 Dec 2018 09:34:11 +0100
Użytkownik "n" <n@a.e> napisał w wiadomości
news:puvovt$ag0$1@node2.news.atman.pl...
Trzeba ściągnąć jedną z "wtyczek" OE6 do Total Commandera,
dostępną na stronie Ghislera. Wtyczka pozwala na czytanie
poczty wewnatrz plików *.dbx, no ale ten plik musi być.

Dziękuję. Spróbuję tak zrobić.

OIDP jak coś spie....my w OE6, to ponoć nie można zamykać
programu (bo wtedy zapisuje wprowadzone zmiany, przy
zamykaniu), lecz na twardo wyłączyć komputer.

Nie wiedziałam o tym i OE6 zamknęłam. Ale chyba "uratowało"
mnie to, że moje przerwanie kompaktowania było na tyle wczesne,
że pozostały pliki KopiaX.dbx, które pewnie są robione na początku
i automatycznie usuwane na końcu kompaktowania.
Wygląda na to, że folder po folderze będę mogła odtworzyć
ręcznie, ale to bardzo żmudna robota przy mojej ilości folderów.
Pliki KopiaX.dbx nie są "puste", a ich wielkości wyglądają na
prawidłową. Czy wszystko jest będę wiedziała po odtworzeniu
wszystkich folderów.

Przejdź na Windows Live Mail: zapisuje wiadomości jako
pojedyncze pliki, łatwiej to później odzyskać i odczytać z kopii
(backupów)
Jak już pisałam, przenoszę się na Windows 10, więc będę
musiała przejść na WLM, ale jeszcze nie wiem jak.

Możesz szukać po dysku po pamiętanych przez Ciebie
słowach kluczowych ("listy do Mamy" itp.)
Taki mechanizm przeszukiwania w OE6 też jest.

Pozdrawiam
Zośka