Re: [WINNT] (Win XP) Zmiana usera z domeny na grupe robocza.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] (Win XP) Zmiana usera z domeny na grupe robocza.
From: "n" <n@a.e>
Date: Mon, 10 Dec 2018 00:24:46 +0100
Konto domenowe widzę jedynie w rejestrze.
Uff, w międzyczasie walczyłem z ThinkVantage i brakiem możliwości logowania
innego niż fingerprints (a to nie mój komp ;))) dla konta innego niż z grupy
admin.
Z pośpiechu zapomniałem przypisać we właściwościach dostęp do starego folderu
usera nowemu kontu (którego dla dobra użytkowniczki nie chcę włączać do grupy
admin), przez co po zmianie ścieżki w rejestrze zamiast oczekiwanego efektu
tworzył mi nowe foldery user.1.000
Profil (folder) ma z 80 GB, więc zmiana w rejestrze jednak szybsza niż
parogodzinne kopiowanie zawartości folderu użytkownika.
No i jeszcze dodatkowe konto w grupie admin trzeba było utworzyć (systemowy
'administrator' nie wystarcza), żeby się dało dodać zwykłego usera - im dalej w
las tym więcej drzew ;-)

-----