Re: [WINNT] [OT] Program pokazujący aktywność dysku, co windows rzeźbi n

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Program pokazujący aktywność dysku, co windows rzeźbi na dysku
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 8 Dec 2018 02:24:36 +0100

Użytkownik "Stregor" <stregor@wytnij.to.gmail.com> napisał w wiadomości news:5c0a342f$0$508$65785112@news.neostrada.pl...
Zgoda - a i owszem. Tylko, że jak jeszcze w W98SE, jeden (akurat nie Grzegorzowy) dodatek narobił mi syfu w systemie, to staram się to kontrolować samemu. Kursor ustawić pod tekstem... i co, przy cytowaniu znów fruuu na górę? Już go tam mam i dzięki temu OD RAZU tnę, wątkuję i odpowiadam, zgodnie z netykietą.
Jeśli już tak się netykiety trzymasz, to nie reklamuj Avasta...

Z tego co pamiętam, dało się w nim gdzieś wyłączyć tę opcję.

Upewnij mnie, czy chodzi o słynną dopiskę, czy o coś innego...?
Błąd mogę wtedy poprawić, jeśli konkretnie wiem, o co chodzi. Zobaczę może na odpowiedzi, teraz mi nie w głowie kosmetyka postów.\

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.

---