Re: [WINNT] VirtualBox 5.2

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] VirtualBox 5.2
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 24 Nov 2018 09:58:18 +0100
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(a):
Jak to "normalnych"? Ja liczyłem że da się wyświetlić wirtualny obraz na całym ekranie monitora...

W gołym XP można wybrać spośród rozdzielczości obsługiwanych przez wirtualną kartę graficzną. Natomiast jak zainstalujesz Guest Additions na tym wirtualnym XP, to rozdzielczość w XP będzie się automatycznie dostosowywać do rozmiarów okna VB. Ja mam okno wirtualnego XP zmaksymalizowane i XP wypełnia całą przestrzeń.
https://i.imgur.com/i0JsmqJ.gif

Jeszcze jedno pytanie co to jest to "host" przy wyborze skrótów klawiaturowych na VM, np Host+A, +N itd? Co niby mam naciskać w zastępstwie tego "Hosta"?

To jest taki klawisz. Domyślnie jest nim prawy Ctrl. Możesz to sobie zmienić w Plik -> Globalne ustawienia -> Wejście -> Maszyna wirtualna -> Kombinacja klawiszy gospodarza.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/