Re: [WINNT] Zmiana nazwy pliku, już jest plik o takiej samej nazwie, spo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zmiana nazwy pliku, już jest plik o takiej samej nazwie, sposób zmiany znany z win98
From: "n" <n@a.e>
Date: Fri, 23 Nov 2018 18:47:40 +0100
Mam wrazenie, ze u mnie od zawsze i w XP i w 10 jest tak, jak chcesz,
przykadowo przy zapisywaniu dokumentów Office'a czy innych (czasem niestety Win
nie proponuje zadnej nazwy i to jest upierdliwe (przykladowo przy zapisywaniu
strony www przez Edge jako pdf).

-----
> Jak dobrze pamiętam w win98 przy zmianie nazwy pliku, jak system wykrył, że w
> danym folderze jest już inny plik o takiej samej nazwie, to po komunikacie
> systemu, że nie może nadać takiej nazwy, bo już taka istnieje, plik miał
> nazwę nadal podświetloną i opisaną naszą propozycją nazwy.
> W nowszych windowsach nazwa pliku wraca do szablonu nazwy proponowanej przez
> win i nazwa, którą proponowaliśmy ulatuje.
> A miło by było aby zostawała dalej jako proponowana, podświetlona tak, że
> wystrczyłoby dodać tylko jakiś jeszcze znak aby nie było konfliktu
> zdublowanej nazwy.

  • Re: [WINNT] Zmiana nazwy pliku, już jest plik o takiej samej nazwie, sposób zmiany znany z win98, n <=