Re: [WINNT] SP6a 128bit ma może ktoś gdzieś do NT4.0?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SP6a 128bit ma może ktoś gdzieś do NT4.0?
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Fri, 23 Nov 2018 13:18:50 +0100
BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid> napisał(a):
Szukam i szukam i znaleźć nie mogę SP6a 128bit do NT4.0,
Linki prowadzą na stroną M$, ale się już zdezaktualizowały i nie działają. Ma może ktoś działający link, albo może wrzuciłby na jakąś
chmurę?

http://web.archive.org/web/20060509150730/http://download.microsoft.com/download/winntsp/SP/6.0a-128/NT4/EN-US/sp6i386.exe

Dzięki, nie sądziłem, że web.archive.org ma też pliki :P
Jak sprawdzić, czy rzeczywiście zainstalowana wersja to 128bit? Coś mi świta, że gdzieś w internet explorerze się sprawdzało, ale niestety, ostatnio z NT4.0 miałem do czynienia w 2002 albo 2003 roku i pamięć już nie ta ;-)