[WINNT] Aero - czym sie je?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Aero - czym sie je?
From: "n" <n@a.e>
Date: Tue, 20 Nov 2018 12:39:09 +0100
Jako nowicjusz w Win 10 zapytam: co to jest to "Aero"?
Podgląd okien pulpitu miałem już w XP (może dzięki nakładce).
Zaraz po zainstalowaniu 7 lub 10 miałem podgląd okien "trójwymiarowy", tzn.
okna były ustawione na pulpicie lekko jedno za drugim coś jak billboardy przy
drodze - później to zniknęło i nie wiem, czy w wyniku klikania czy raczej
robienia przez Redmont userom wody z okien kolejnymi poprawkami.
Przy aranzacji okien na pulpicie moim Win 10 zawsze się wydaje, że okien jest o
kilka więcej niż naprawdę, i jest to mocno wq.....jące, bo z funkcji
aranżowania okien jedne nad drugimi lub jedne obok drugich zwykłem korzystać
bardzo często (a teraz się praktycznie nie da, bo duża część pulpitu pozostaje
pusta jakby tam były jakieś okna-widma).