Re: [WINNT] Klonowanie 2x Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie 2x Windows
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 18 Nov 2018 17:53:12 +0100
On 18/11/2018 09:08, Trybun wrote:
Problemem może być obsługa dd, jak tu przeprowadzić taką operację z linii poleceń..
Zumiem że ten miliard poradników na necie nie wystarczy?
Przejrzałem z 10 rad i już mam dosyć - wszyscy jak jeden radzą jak przenosić jeden system.

Bzdura. dd nic nie wie o systemach operacyjnych. Czytałeś idityczne poradniki.

dd if=/dev/sda of=/dev/sdb

I to koniec poradnika. Pod warunkiem że wiesz który to sda a który to sdb.

kliknięć. Albo co mi po radach jak sklonować cały dysk, skoro każdy zastrzega że nowy nośnik ma być tej samej pojemności co stary..

Bo masz nietypową sytuację. Jeśli liczysz że ktoś da Ci gwaracje że używając kolejnego idiotycznego softu do klikania uzyskasz co chcesz to jednak pomyliłeś system. Na Windowsie nikt takiej gwarancji nie da. Musisz sprawdzić sobie sam.

Oczywiśćie poza dd i innymi narzedziami do kopiowania raw.